Udforsk
VELKOMMEN TIL DANONE
Virksomheden har udviklet sig markant siden den allerførste Danone-yoghurt blev skabt i 1919. Takket være vores kvalitetsingredienser og engagerede teams er vores produkter i dag en del af menneskers dagligdag verden over. Fra hydrering til små øjeblikke af nydelse og specialudgaver af vores produkter er vi stolte af at være en del af millioner af hjem.
Vores historie og forpligtelser
Om os
Det første Danone-produkt var en yoghurt, der blev solgt på apoteker for at støtte fordøjelsen. 100 år senere er vores mission om at fremme sundhed gennem mad vigtigere end nogensinde. Vi fokuserer på tre kerneområder: mejeri og plantebaserede produkter, vand og specialiseret ernæring, og vi investerer målrettet i forskning inden for ernæring og hydrering.
Vores strategi
Renew Danone
Danone er en enestående virksomhed med en unik arv og kultur, hvor formål og præstation går hånd i hånd.
I 2022 lancerede Danone CEO, Antoine de Saint-Affrique, og direktionen strategien “Renew Danone” for at fremme præstation og vækst og konsekvent levere værdi for alle.
Danone i aktion
Partnerskaber: Danone i marken
Vores teams samarbejder med en bred vifte af partnere, herunder sundhedspersonale, landmænd, leverandører og politiske beslutningstagere. Vi investerer også i flere venturefonde for at støtte lokale initiativer og fremme bæredygtige virksomheder. Læs mere om, hvordan vi arbejder med vores partnere for at udvikle effektive og bæredygtige løsninger sammen.